Pàgines

dilluns, 1 de febrer del 2016

VOLDRIA SER COM TU -LLIBRE DE LA SELVA



ATENCIÓ LA TORNADA VA EN LLENGUA DE SIGNES




Aquí tens el rei del ritme, noi: 
un tipus im-por-tant! 
És un honor ser superior. 
Però, com tot, t’acaba cansant. 

Jo vull molt més que això, nano, 
vull viure en un poblat. 
Vull ser tal com els homes són. 
Fer el mico ja s’ha acabat! 

Oh, oobee doo, 
voldria ser com tu! 
Vull caminar com tu, 
ser algú. Tu! 
Estic segur 
que fa per mi 
aprendre a ser un humà com tu! 

No et facis el ximple, nano. 
He fet un tracte amb tu! 
T’ho he dit fa poc: la flor del foc 
desitjo com ningú! 

Au: digues què cal fer, nano. 
Vinga: digues què he de dur. 
Parla, confessa. Tinc molta pressa 
per ser, per fi, com tu! 

Tu! 
Voldria ser com tu! 
Jo vull parlar com tu, 
ser algú. Tu! 

Estic segur 
que fa per mi 
aconseguir ser un monarca així. 
Aconseguir ser un humà com tu! 
Aconseguir ser un monarca així!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada