Pàgines

dilluns, 1 de febrer del 2016

PLOU - GERONIMO STILTON




Aquesta cançó la farem amb llenguatge de signes: 








PLOU- GERONIMO STILTON 
Justament avui, que no duc paraigua: Plou i plou...
No hi ha ningú al carrer, estic més sol que un mussol.
Plou.
I cada cop plou més i...

Plou, plou, plou i plou.
Plou, plou, plou i plou.

Sóc un fredolic de mena, no suporto l'aigua freda.
Un mortal rosegador, els llamps i trons em fan por!

Vaig xop fins els bigotis, i em pesen les sabates!
Tinc fred a les orelles, i les ulleres entelades!
Però és que avui

Plou, plou, plou i plou.
Plou, plou, plou i plou.

Quan plou a Ratalona, la ciutat queda a les fosques.
No hi ha res que vagi bé. Tot és un bon merder!
No passen autobusos ni taxis per anar a casa...
Si això segueix així... hauré de tornar amb barca!

Justament avui, que no duc paraigua: Plou i plou...
I cada cop plou més
,plou i plou!

Justament avui, que no duc paraigua: Plou i plou...
I cada cop plou més,
plou, plou i plou!
Plou, plou, plou i plou!
Plou, plou, plou i plou!
Plou, plou, plou i plou!
Plou, plou i plou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada