Pàgines

dilluns, 15 de febrer del 2016

DINS DEL MEU COR - TARZAN


La lletra que cantarem és en català però la base de la cançó serà similar a la versió anglesa: 



LA TORNADA D'AQUESTA CANÇÓ ÉS EN LLENGUA DE SIGNES





DINS DEL MEU COR - TARZAN


Au va no ploris, no hi ha més perill,
agafa’t fort, vine amb mi,
jo et protegeixo no tens cap mal,
no ploris més sóc aquí

Per ser petit, se’t veu molt fort
entre els meus braços no tindràs mai por,
cap força no pot separar-nos,
no ploris més, sóc aquí.

Ets dins del meu cor,
ben dins del meu cor,
i mai ningú podrà esborrar el teu nom.

Dins del meu cor,
no hi ha lligam més fort,
seràs dins del meu cor, sempre.

No escoltis els altres, què sabran ells
Ens necessitem, hem d'aguantar
El temps dirà, ho sé (x2)











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada