Pàgines

dissabte, 6 de febrer del 2016

VOL VOLAR - FROZEN




Aquesta cançó la farem en llenguatge de signes: 






VOL VOLAR 

La neu de nit té un to més bonic, 
no hi ha traces tot és blanc.
D'un regne he aïllat al món,
en sóc reina aquest instant.

El vent fereix la nit, 
per dins la tempestat.
He acabat fugint, 
tot i que he lluitat.

No els vull a dins,
no els vull aquí.
Portat molt bé 
sempre em deia a mi.

Desat no ho pot saber ningú,
ja ho sap algú.

Vol volar, deixo anar,
ni puc ni el vull amagar.
Vol volar, el deixo anar,
ja tant és, ja tant m'ha fa.
És igual el que puguin dir, 
deixa al vent cridar.
El fred no m'ha fet mai cap mal a mi.


És curiós com la distància,
ho fa tot molt petit.
I les pors que em dominaven
per sempre han fugit.

Ara veuré el que puc fer,
quins límits jo superaré.
Ni el bé ni el mal
no són per mi.
Per fi.

Vol volar, deixo anar.
Sóc part de la neu i el vent.
Vol volar, el deixo anar.
Ja he fet fora aquest turment.
Sóc aquí i no em mouran,
deixa al vent cridar.


Tinc un poder que va dels cims fins als avets.
De la meva ànima en surten gels que ni comprenc.
I un pensament sorgeix com un gran dard gelat.
No penso tornar mai,
això ja és el passat.
Vol volar, el deixo anar
i com l'alba jo creixeré.


Vol volar, el deixo anar, 
ja no em portaré bé.
Sóc aquí, 
s'alça un nou matí.
Deixa al vent cridar.
El fred no ma fet mai cap mal a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada